Perkara pelik yang dijumpai di Masjid

Perkara² yang dipaparkan dalam post ni dilaporkan benar² terjadi di sebuah masjid yang tidak diketahui lokasinya... Kesahihannya wallahu 'alam...


Cerita Pertama


Diceritakan seorang hamba Allah yang seringkali pergi ke masjid tetapi malangnya setiap kali pulang didapati sepatunya telah hilang dicuri orang. Kejadian ini amat merunsingkan Tok Imam setelah hamba Allah tersebut melaporkan kejadian ini kepadanya. Telah puas di fikirkan caranya untuk mengelakkan kes² kecurian seperti ini daripada terjadi di masjid yang mulia itu, tetapi tiada solusi yang dapat mengekangnya. Akhirnya Tok Imam mencadangkan idea berikut. (Petua ini boleh diamalkan jika sepatu anda sering hilang dimasjid).




Cerita Kedua

SpongeBob adalah watak popular dalam salah satu cartoon SpongeBob SquarePants, dan masing² dari kita tahu ianya hanyalah dogengan dan ciptaan. Tetapi kejadian seorang ahli kariah masjid menjumpai SpongeBob di sebuah masjid adalah cerita benar. Bersama dengan ini disertakan gambar sebagai bukti setelah riuh kedengaran seantero dunia hal yang menggemparkan ini. Buat peminat² SpongeBob SquarePants percayalah SpongeBob sememangnya wujud cuma dia tiadalah memakai SquarePants =)



0 comments:

Post a Comment